Τα κοινωνικά δίκτυα (Social Media) έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Εχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές.
Στα πλαίσια της διαφήμισης,τα Social Media δίνουν τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να επικοινωνήσουν γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με χιλιάδες καταναλωτές.
Eνώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους.
Επίσης τους βοηθάει να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών.Έχουν την ευκαιρία να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους.
Αυτό τους επιτρέπει να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα Social media περισσότερους πελάτες.Η διαφήμιση και η προώθηση ενός επαγγελματία μέσω των Social Media αποτελεί μια από τις πιο σύγχρονες μεθόδους digital marketing.Και παράλληλα μια από τις πιο πετυχημένες στο internet!
Στόχος της διαφήμισης στα Social Media είναι η αύξηση επισκεψιμότητας σε μια ιστοσελίδα Η προώθηση διάδοση πώληση μιας πληροφορίας ή προϊόντος στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Για τις επιχειρήσεις αποτελεί ένα πολύ αποδοτικό μέσο δωρεάν ή πληρωμένης διαφήμισης και μια ευκαιρία για να κερδίσουν χρήματα στο Internet.Η διαφήμιση στα Social media θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια μέθοδος διαφήμισης από στόμα σε στόμα (Word Of Mouth)
Από τη στιγμή που κάποια πληροφορία μπορεί να μοιραστεί από ένα χρήστη σε άλλους κάνοντας share.Η πληροφορία αφορά ένα ελκυστικό μήνυμα το οποίο μπορεί να μεταδοθεί σε μορφή κειμένου, εικόνας ή video.
Η προώθηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας γίνεται στα Social media τα οποία αποτελούν online κοινότητες ανθρώπων που επικοινωνούν μέσω διαδικτύου και ανταλλάσσουν πληροφορίες.
Μερικά από τα κορυφαία Social media networks είναι το Facebook, το Twitter, το Google Plus, το You Tube. Το κέρδος από το Social media marketing σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις είναι σημαντικό, καθώς αφορά προσέλκυση νέων πελατών.
Γρήγορη προώθηση νέων προϊόντων, διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες.Παρακολούθηση των θετικών ή αρνητικών αντιδράσεων από μια διαφημιστική καμπάνια.
Τα Social media προσφέρουν πολλές δυνατότητες προώθησης διαφημίσεων.Και για αυτό θα πρέπει να γίνει η κατάλληλη επιλογή μεθόδου αλλά και συνεργάτη.
Οι μέθοδοι προώθησης μπορεί να περιλαμβάνουν απλό κείμενο με Links, δημιουργικά εικόνων (banners), video ή και συνδυασμό όλων αυτών. Μέσα από Social media networks που υποστηρίζουν προώθηση video, όπως το Youtube, μπορεί να πραγματοποιηθεί μια πετυχημένη διαφήμιση.
Ένα καλό video μπορεί να δελεάσει τον θεατή του και να τον οδηγήσει στον διαφημιζόμενο. Είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται ευρύτατα και αποφέρει χρήματα και επισκεψιμότητα!
Το Facebook είναι το κοινωνικό δίκτυο που έχει μια εδραιωμένη θέση στο Social media marketing εδώ και χρόνια.Είναι ίσως το ιδανικό μέσο που προσφέρεται για την προώθηση κάθε είδους επιχείρησης, μέσω των Fan pages.
Η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook θεωρείται πλέον αναγκαία για κάθε επιχείρηση, καθώς τα οφέλη είναι σίγουρα πολλά. Η απόκτηση όσων περισσότερων Likes στο Facebook είναι μια νέα τάση, που όπως έχει μελετηθεί, αποφέρει καρπούς στο online marketing αρκεί να γίνεται με συγκεκριμένη και σωστή στρατηγική.
☏ Κλείσε τώρα ραντεβού με ένα συνεργάτη μας!
Δώσε μας τον χρόνο να σου αναλύσουμε την δυναμική τo όφελος, και το κέρδος που θα έχει η επιχείρηση σου μέσα απο μία ενέργεια προώθησης της στα Social Media!
Social Media
Social Media
Επιχειρήσεις και Κοινωνικά Δίκτυα:
Μέσω των Social Media μια επιχείριση, μπορεί να αλληλεπιδρά με το κοινό της, που σημαίνει πως θέτει τις βάσεις για το χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με όλους τους stakeholders και στην ουσία, να πετύχει το engagement.
Ως γνωστό, στα Social Media έχουν παρουσία όχι μόνο το κοινό αλλά και οι συνεργάτες, οι προμηθευτές, το προσωπικό της επιχείρησης και άλλοι που σχετίζονται με αυτήν.
Επικοινωνώντας τακτικά με τα μέλη η επιχείρηση δεν έχει απλά μια παρουσία στα Social Media αλλά τα χρησιμοποιείτε με ουσιαστικό τρόπο προσθέτοντας παράλληλα αξία.
Σύμφωνα όμως με τον Β. Borges στο βιβλίο του «Marketing 2.0: Bridging the Gap Between Seller and Buyer Through Social Media Marketing» (2009) υπάρχουν 4 στάδια αλληλεπίδρασης (interaction):
Συμμετοχή (Engaging): Χρειάζεται συστηματική και τακτική χρήση της σελίδας στα Social Media, έτσι ώστε να αυξηθεί η αλληλεπίδραση με τους χρήστες της σελίδας.
Το πότε και πόσο συχνά μέσα στη μέρα ή εβδομάδα είναι διαφορετικό για τον καθένα. Να ακούει (Listening): Θετικά και αρνητικά σχόλια που γράφονται από τους χρήστες στις σελίδες των επιχειρήσεων μπορούν να αντιμετωπιστούν κατάλληλα, αλλά σίγουρα όχι με την αδιαφορία.
Εκτός αυτού, απαντώντας η επιχείρηση δείχνει πως ενδιαφέρεται να χτίσει σχέσεις με τους «οπαδούς της». Αλληλεπίδραση (Interacting): Η αλληλεπίδραση στα social media έρχεται με φυσικό τρόπο.
Για παράδειγμα, ένα link που θα ανεβάσει κανείς, μια φωτογραφία, μια χρήσιμη ή ενδιαφέρουσα πληροφορία ή ακόμα και μια δημοσκόπηση στα Social Media είναι αρκετά για να αρχίσουν να κάνουν like/comment/share τα μέλη.
Η φωτογραφία επίσης, ενός νέου προϊόντος ή η περιγραφή μιας νέας υπηρεσίας στα Social Media θα δώσει τη δυνατότητα να πληροφορηθεί περισσότερο το κοινό αλλά και να τους προτρέψει να τα δοκιμάσουν.
Με την κατάλληλη αντίδραση μπορεί κανείς να δημιουργήσει συζητήσεις μαζί τους, οι οποίες θα διαδοθούν στους φίλους των μελών σας και κατ’ επέκταση στους φίλους των φίλων των μελών σας (viral effect).
Μέτρηση (Measuring): ‘Όλα τα Social Media είναι ένα επιπλέον μέσο που μπορεί να προσδώσει αξία σε μια επιχείρησή.Η αποτελεσματικότητά τους, λοιπόν, είναι επιτακτική ανάγκη να μετριέται.
Η συγκεκριμένη μέτρηση, ωστόσο, έχει σημασία όταν έχετε θέσει κάποιους στόχους, έτσι ώστε να γίνει μια εποικοδομητική αξιολόγηση. Κάποιος στόχος μπορεί να αφορά τον αριθμό των fans, άρα αυτό που σας ενδιαφέρει να είναι ο αριθμός αντίστοιχα των New Likes ανά χρήστη ή ανά περίοδο και συνολικά, ο αριθμός των Likes.
Άλλος στόχος στα Social Media μπορεί να είναι η αλληλεπίδραση, κι επομένως να σας ενδιαφέρουν η ποσότητα και η ποιότητα των σχολίων, καθώς και η συναισθηματική χροιά (θετικό/αρνητικό).